14 Şubat 2010

dursun çiçek hakkında baran dergisi'nde çıkan bir yazı

“…
taraf gazetesi’nin “akp ve gülen’i bitirme planı”nı manşetiyle yayınladığı ve “çok gizli askerî belge” olduğunu öne sürdüğü fotokopide imzası bulunduğu iddia edilen dz. p kurmay kıdemli albay dursun çiçek’i artık herkes tanıyor...

ab-d/akp-fetullah medyası’nın özel harpçi kalem esnafına göre o, “etö’cü, darbeci, çuntacı çok tehlikeli bir asker”…

albay çiçek “ben böyle bir belge hazırlamadım oradaki imza başka bir yerden kopyalanarak yapıştırılmış” diyor...

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “yalaaan” diyor...

gkb org. başbuğ “araştırdım bu belge kesinlikle bizim karargâhta hazırlanmadı, bu belge değil bir kâğıt parçasıdır” diyor,

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “inanmayıııız” diyor...

genel kurmay askerî savcılığı “karahgahtâki bütün kayıtları ve bilgisayarları inceledik, albay çiçek’in bilgisayarına baktık böyle bir belgenin izine rastlamadık” diyor...

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “bu doğru olamaaaz” diyor...

gkb başkanı 4 kuvvet komutanı ile birlikte 36 generali yanına alarak basın toplantısı düzenliyor.
“bu belge değil bir kâğıt parçasıdır. ortada delil olmadan ben albayımı size yedirmem” diyor...

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “vaay hani nerede demokraasi” diye bas bas bağırıyor...

ergenekon savcısı, albay çiçek ’i ve aniden yanına kattığı biri emekli 8 kıdemli kurmay albayı gün boyu sorguladıktan sonra albay çiçek’in bu defa “örgüt üyeliği”nden tutuklanmasını talep ediyor... hâkim tutukluyor...

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “işte demokraasi bu, yaşasın adalet ” diye sevinç çığlıkları atıyor...

ertesi gün albay’ın avukatları tutukluluğa itiraz ediyor; mahkeme “bu delillerle insan tutuklanır mı?” diyerek albay’ın tahliyesine karar veriyor...

ab-d/akp-fetullah medyası koro halinde “olur mu böyle şey? savcım o kadar uğraşıp adamı tutuklatsın, mahkeme ertesi gün serbest bıraksın bu ne biçim hukuk” diye ağıtlar yakıyor...

ne albay çiçek’i tanırım, ne de onu tanıyan birini... onun adını taraf gazetesi’nden öğrendim...

ama… ab-d/akp-fetullah medyasını iyi tanıyorum...
her gün bu toplumun bütün kültürel kodlarını tahrip ederek, yerine adına “liberal demokrasi” dedikleri, bizi batı emperyalizmi’nin gönüllü ve uysal köleleri haline getirecek zehirli kodları şuurumuza nasıl sinsice zerkettiklerini biliyorum.

bunların içinde “bir çift kadın memesine bütün bir vatanı; içindeki insanları, onların bütün maddî ve manevî zenginlikleri ile birlikte gözünü kırpmadan satabilecek” kadar y o z / ç ü r ü m ü ş / k o k u ş m u ş / b e n -cil/ahlâksız/vicdansız yaratıkların olduğunu da biliyorum...

bu yüzden de “koskoca abd/akp-fetullah medyası, bir albayı linç ederek tutuklatmak için niye bu kadar hevesle çalışıyor? bunların asıl derdi ne? ne istiyorlar bu albay’dan?” diye düşünmekten kendimi alamıyordum...”

murad salih, baran dergisi, sayı: 131

Hiç yorum yok: